Роликова Каретка, опорна до 500 кг. SP PREMIER.
- В наявності
- Код: SP-301K
1 290 ₴
- +380 (67) 170-42-11
- +380 (50) 221-09-78
- +380 (50) 762-09-86
- +380 (63) 433-73-34
Роликова Каретка, опорна до 500 кг. SP PREMIER.
Роликові опорні каретки SP PREMIER зроблені добротно, тіло центральної деталі, до якої кріпляться ролики виконано ідеально для передачі навантаження від роликів, економії на металі немає, як це зустрічається у деяких інших виробників. Дізнатися чи є економія металі каретки дуже просто - за відсутності власне металу в зонах зазначених червоною стрілкою, звертайте на це увагу.
Ось приклади такої економії у бюджетних виробників, від помірної до екстремальною.
Товщина центральної пластини у SP PREMIER 10мм. Дистанцирующие втулки металеві - це добре. Ролики не відхилятися в бік від правильного положення
Всі деталі виконані методом лазерної порізки, цим зокрема пояснюється солідна товщина пластин складових каретку. Виробники, які використовують вирубні штампи застосовують для кареток більш тонкі пластини макс. 5мм. (через обмеження штампа по товщині вырубаемого металу) Тому центральна пластина інших брендів набрана зазвичай з двох штук, але бувають винятки.
Наступний, на мій погляд, дуже важливий момент товщина пластин рухомого з'єднання "вухо-вилка" і діаметр пальця" рухомого з'єднання, бо це основний вузол сприймає кінцеву навантаження від воріт і економія тут не доречна.
Багато покупців загострюють увагу тільки на номері підшипника і товщині направляючої зовсім упускаючи з уваги цей момент, і абсолютно даремно.
Товщина пластин з'єднання "вухо-вилка" фурнітури SP PREMIER
На фото нижче порівняльний приклад кволого сайту "вухо-вилка" у бюджетних брендів та посилений вузол фурнітури SP PREMIER, також, праворуч, представлена каретка від Rolling Center (Італія) вважається еталоном якості та надійності. Як видно навіть без штангенциркуля SP PREMIER має найбільшу товщину пластин.
Деякі продавці дешевої фурнітури, яку видають за елітно дорогу, на своїх сайтах ніколи не показують Вам товщину цих пластин демонструючи каретку завжди у профіль. Коли справа доходить до анфасу, то скромно зрізають малюнок. При цьому, як мантру, твердять, що в них щось там посилене. Але прочитавши цю статтю ви дізнаєтеся про всі критерії дійсно посиленої фурнітури і зможете вибрати дійсно якісну та посилену (а не псевдопосилену) фурнітуру для своїх воріт. Знання-сила та друг гаманця.
Переходимо до "пальця" чи штифта.
У SP PREMIER діаметр "пальця" 20мм, товщина пластин рухомого з'єднання "вухо-вилка" 8мм. Це найбільша товщина серед усіх виробників у сегменті до 500 кг.
Деякі бренди мають "палець" 15мм. та товщину пластин 5мм. (через обмеження штампу), тож звертайте увагу на цей момент. Хлипкість цього вузла з значно знижує надійність при зашивці чимось більш важким ніж профнастил, а також страждає і довговічність. Дивіться, щоб не вийшов, так би мовити, "колос на глиняних ногах". Уточнюйте при виборі комплекту і ці параметри теж, а не тільки товщину напрямної та підшипник.
Переходимо до підшипників: виробництво фірми AMATA чи BENEFIT.
SP PREMIER використовує посилений 301-й підшипник з металевим ущільненням із двостороннім захистом шайбами - суфікс ZZ. Або з гумометалевим пильовиком - RS. Ролики обертаються без жодних заїдань. Ресурс підшипників – 100.000 циклів відкриття/закриття.
Зазор між роликом та напрямною - 0.95мм. Це на рівні найкращих європейських зразків, наприклад Rolling Center. Тобто ворота на цій фурнітурі не будуть "прокльовувати" і зариватися в землю.
Висновок з кареток:
SP PREMIER перевершує багато брендів за несучою здатністю кареток, за рахунок більшої товщини використовуваних пластин складових каретку (за рахунок застосування лазерного різання). При значних навантаженнях це перевага. Каретка SP PREMIER впевнено тримає заявлене навантаження. Слабких чи непродуманих місць не виявлено.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Виробник | СП Київ |
Призначення | Для відкатних воріт |
Підшипник | 6301RS |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | Фурнітура для відкатних воріт |
- Ціна: 1 290 ₴